مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 13:302022-11-21بين الملل

کشور های ائتلاف سعودی از هر سلاح ممنوعه ای علیه یمن استفاده کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعاء) در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی کودک، از درد و رنج هایی که کودکان یمنی در طول بیش از هشت سال جنگ متحمل شده اند، - وزارت خارجه یمن گفت: کشور های ائتلاف سعودی در این سال ها از هر سلاح ممنوعه ای علیه مردم یمن استفاده کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعاء) در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی کودک، از درد و رنج هایی که کودکان یمنی در طول بیش از هشت سال جنگ متحمل شده اند، سخن گفت.

به نوشته وبگاه الخبر الیمنی، در این بیانیه آمده است که کودکان یمنی همچنان در معرض قتل و کشتار و نقص عضو و بیماری های ناشی از محاصره و تجاوز سعودی-اماراتی از هشت سال گذشته تاکنون هستند.

وزارت خارجه یمن تأکید کرد که کشور های ائتلاف سعودی در این سال ها از هر سلاح ممنوعه ای علیه مردم یمن استفاده کردند.

این وزارتخانه در ادامه گفت که به دلیل جنگ و پیامد های آن وضعیت آموزشی و تحصیل بیش از شش میلیون کودک در شرایط نامناسبی قرار دارد.

از سوی دیگر 51 درصد مراکز بهداشتی و درمانی در این سال ها هدف قرار گرفته است که این مسأله عواقب شدیدی برای جامعه و به خصوص کودکان و مادرانشان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور های ائتلاف سعودی از هر سلاح ممنوعه ای علیه یمن استفاده کردند

کشور های ائتلاف سعودی از هر سلاح ممنوعه ای علیه یمن استفاده کردند