مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-21سياسي

3 هزار پنل خورشیدی در استان سمنان راه اندازی شد


دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، از نصب سه هزار پنل خورشیدی در استان برای تولید برق و درآمد زایی به خصوص در مناطق محروم خبر داد.

- سمنان- دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، از نصب سه هزار پنل خورشیدی در استان برای تولید برق و درآمد زایی به خصوص در مناطق محروم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین فغانی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی بسیج سازندگی سمنان با بیان اینکه همزمان با هفته بسیج عملیات اجرایی طرح جهاد روشنایی در استان سمنان اجرایی شد، تاکید کرد: در این طرح سه هزار پنل خورشیدی در منزل مسکونی مردم به خصوص در مناطق محروم نصب می شود.

وی با بیان اینکه مقیاس هر پنل خورشیدی پنج کیلو وات است، افزود: این طرح با مشارکت سازمان بسیج سازندگی استان، شرکت توزیع برق، معاونت روستایی استانداری، کمیته امداد و بهزیستی استان انجام شده است.

دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه قائم آل محمد (عج) استان با بیان اینکه همه هزینه های اجرای طرح برای متقاضیان از طریق اعطای تسهیلات قرض الحسنه چهار درصد پرداخت خواهد شد، افزود: برق تولیدی از این نیروگاه های خورشیدی توسط شرکت توزیع برق به صورت تضمینی 20 ساله خریداری خواهد شد که سبب سودآوری مناسبی برای متقاضیان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار پنل خورشیدی در استان سمنان راه اندازی شد

3 هزار پنل خورشیدی در استان سمنان راه اندازی شد