مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-21سياسي

اشتغالزایی به شیرینی عسل


«محمد کرد» یکی از زنبورداران روستای چناقچی زرندیه است که با حمایت بسیج سازندگی اقدام به پرورش زنبور عسل و ایجاد اشتغال برای تعدادی از جوانان روستا کرده است.

- خبرگزاری فارس ـ زرندیه؛   محمد کرد یکی از زنبورداران بسیجی و نمونه روستای چناقچی از توابع شهرستان زرندیه است که با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج سازندگی اقدام به پرورش زنبور عسل و ایجاد اشتغال برای تعدادی از جوانان روستا کرده است.

 این زنبوردار 35 ساله که در حوزه تعمیر ماشین آلات نیز دستی بر آتش دارد، به خبرنگار فارس می گوید: روستای چناقچی به دلیل طبیعت بکر و  آب و هوای مطبوع یکی از مناطق مستعد برای فعالیت های کشاورزی به ویژه دامداری و زنبورداری است که طی چند سال اخیر با حمایت های بسیج سازندگی و کمیته امداد  شاهد رونق این فعالیت ها و مهاجرت معکوس جوانان به روستا هستیم.

 محمد کرد می افزاید: بسیج سازندگی با اجرای طرح های اشتغالزایی در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان این طرح ها، نقش موثری در کاهش بیکاری منطقه از یک سو و تحقق اقتصاد مقاومتی از سوی دیگر ایفا کرده، به طوری که در روستای چناقچی بالغ بر 10 نفر از جوانان با اخذ این تسهیلات مشغول به کار شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی به شیرینی عسل

اشتغالزایی به شیرینی عسل