مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 14:252022-11-21اقتصادي

قاچاق سوخت در جنوب کرمان و دردسرهای کشاورزان


قاچاق سوخت و محدودیت های عرضه در جنوب کرمان این روزها کشاورزان را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: خشکسالی شدید در جنوب موجب شده قاچاق سوخت در این مناطق افزایش یابد اما قاچاق سوخت برای مردم این منطقه مشکلات زیادی را به همراه داشته است.

قاچاق اکثراً توسط شوتی ها و در جاده های فرعی غیر استاندارد انجام می شود و سرعت بالای این خودروها موجب بروز تصادف های دلخراش متعدد در جنو ب کرمان می شود از سوی دیگر اختلاف قیمتی که سوخت در ایران با کشورهای هم مرز شرقی دارد موجب شده تعداد بیشتری از جمعیت فعال در بخش کشاورزی سختی های کشاورزی در دمای بالای جنوب و بی آبی را کنار بگذارند و به سود بیشتر در قاچاق سوخت فکر کنند.

97 درصد از کشاورزی کرمان به آب های زیر زمینی متکی است این پایان ماجرا نیست؛ کشاورزانی نیز که همچنان در دل در گرو شغل ابا و اجدادی خود دارند و می خواهند مزارع را سر سبز و تولید را پویا نگه دارند نیز با مشکل مواجه می شوند و سوخت کافی برای آبیاری مزارع ندارند.

کشاورزانی که همچنان در دل در گرو شغل ابا و اجدادی خود دارند و می خواهند مزارع را سر سبز و تولید را پویا نگه دارند با مشکل مواجه می شوند و سوخت کافی برای آبیاری مزارع ندارند هم اکنون با وجود سرد شدن هوا در اکثر مناطق کشور اما دشت های کرمان هوایی مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق سوخت در جنوب کرمان و دردسرهای کشاورزان

قاچاق سوخت در جنوب کرمان و دردسرهای کشاورزان