مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 14:352022-11-21پزشكي

تامین تجهیزات پزشکی در وضعیت مناسب / کاهش قیمت تا 50 درصدی برخی اقلام در 1401


مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو از کاهش قیمت 30 تا 50 درصدی برخی تجهیزات پزشکی در بازمهندسی ارزی سال 1401 خبر داد و گفت: بنابر اطلاعات سامانه TTAC، - موجودی تجهیزات پزشکی مورد نیاز کشور برای اقلام گروه های تخصصی مختلف نظیر ارتوپدی، قلب و عروق، چشم و مغز و اعصاب، با لحاظ ذخیره های احتیاطی به میزان کافی است و در وضعیت مناسب تامین هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس روح الله مزینانی اظهار کرد: همزمان با رصد بازار اقلام تولیدی و وارداتی از طریق سامانه های نظارتی سازمان غذا و دارو و رصد میدانی مرتبط با دانشگاه های علوم پزشکی و بیش از 2 هزار مراکز درمانی و تشخیصی با ده ها هزار کاربر و کارشناس اقدامات لازم برای تامین به موقع و مستمر اقلام با همکاری تامین کنندگان و دیگر سازمان های مرتبط به صورت مستمر درحال انجام است.

مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: تامین به موقع تجهیزات پزشکی درحالی انجام می شود که اقلام مذکور تنوع و تعدد بسیار زیادی دارد.

وی با بیان اینکه بیش از 387 هزار کد IRC از ملزومات و تجهیزات پزشکی در سامانه تیتک سازمان غذا و دارو، ثبت شده است، که از آن تعداد حدود 240 هزار وسیله پزشکی، جزو وسایل مصرفی، حدود 20 هزار کد IRC، دستگاه و الباقی نیز شامل قطعات یدکی، لوازم جانبی و یا کالاهای مصرفی دستگاه های پزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین تجهیزات پزشکی در وضعیت مناسب / کاهش قیمت تا 50 درصدی برخی اقلام در 1401

تامین تجهیزات پزشکی در وضعیت مناسب / کاهش قیمت تا 50 درصدی برخی اقلام در 1401