مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 14:352022-11-21سياسي

سی وهشتمین اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ کشور برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی وهشتمین اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ کشور روز دوشنبه (24 آبان ماه) با حضور روسای دانشگاه های برتر تهران، - سی وهشتمین اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ کشور با حضور روسای دانشگاه های برتر تهران، حاجی بابایی و منادی سفیدان نمایندگان مجلس و اعضای هیئت رییسه دانشگاه الزهرا (س) به میزبانی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی وهشتمین اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ کشور روز دوشنبه (24 آبان ماه) با حضور روسای دانشگاه های برتر تهران، حاجی بابایی و منادی سفیدان نمایندگان مجلس و اعضای هیئت رییسه دانشگاه الزهرا (س) به میزبانی این دانشگاه برگزار شد.

فریده حق بین، رییس دانشگاه الزهرا (س) و میزبان این نشست ضمن خوشامدگویی به روسای دانشگاه های بزرگ کشور، موضوع جلسه را بحث بودجه دانشگاه ها عنوان کرد و گفت: مبحث بودجه برای دانشگاه ها بسیار حیاتی است و موضوع حقوق استادان، بودجه سال جاری و بودجه سال 1402 باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به مسائل مهم و اساسی علی رغم وجود مشکلات، افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، وجود برخی از چالش ها و مسائلی که اخیرا در دانشگاه ها رخ داده است نباید سبب غفلت مسئولان دانشگاه ها از موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی وهشتمین اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ کشور برگزار شد

سی وهشتمین اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ کشور برگزار شد