مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-21سياسي

فعالیت برای تحقق محله اسلامی در 725 محله استان کرمان


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با فعالیت در 725 محله در راستای محله اسلامی کار را آغاز کرده ایم و تلاش می کنیم محله اسلامی را محقق کنیم چراکه برخی از مشکلات کنونی از خانواده و محله ناشی می شود و بعد به جامعه تسری می یابد.

- سردارمحمدعلی نظری امروز 30 آبان ماه در دیدار هیئت رییسه سپاه ثارالله استان کرمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به برنامه های هفته بسیج و افتتاح پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی در این هفته در سطح استان اظهار کرد: بیش از 1000 گروه جهادی در قالب رزمایش فاطمی 2 از روز گذشته در استان کرمان فعالیت های خود را آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال هفته بسیج با عنوان بسیج خدمتگزار مردم نامگذاری شده، افزود: فعالیت های هفته بسیج با تاکید بر تبیین مجاهدت ها و بن بست شکنی های بسیج در طول 43 اخیر صورت می گیرد.

نظری تصریح کرد: بسیج پرچمدار تمدن نوین اسلامی است و باید این مسئله در همه اقدامات بسیج مدنظر باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه با اشاره به اینکه کرمان جزو استان های برتر در تولید محتوای دیجیتال و انیمیشن است، گفت: دشمن دارد در حوزه های مختلف سرمایه گذاری می کند و ما به همان نسبت باید فعالیت ها را کیفیت بخشی و خود را تقویت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت برای تحقق محله اسلامی در 725 محله استان کرمان

فعالیت برای تحقق محله اسلامی در 725 محله استان کرمان