مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-21اقتصادي

وضعیت تردد کامیون های ورودی و خروجی در مرز دوغارون کمی بهتر شده است


نایب رییس انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی گفت: وضعیت تردد کامیون های ورودی و خروجی در مرز دوغارون کمی بهتر شده است.

با توجه به گزارشی که به دست ما رسیده، - نایب رییس انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی مطرح کرد وضعیت تردد کامیون های ورودی و خروجی در مرز دوغارون کمی بهتر شده است ایسنا/خراسان رضوی نایب رییس انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی گفت: وضعیت تردد کامیون های ورودی و خروجی در مرز دوغارون کمی بهتر شده است.

با توجه به گزارشی که به دست ما رسیده، این توقف هشت روزه به سه روز رسیده و استانداری در مرز ایران تعداد گیت های کنترل را بیشتر کرده است.

محمود امتی در گفت وگو با ایسنا درباره علت کندی روند تردد کامیون های ورودی و خروجی در مرز دوغارون اظهار کرد: تقریبا از یک ماه پیش کامیون های ایرانی و افغانی در ورود از مرز افغانستان به دلیل کنترل و انجام کارهای تشریفاتی توقفی هفت تا هشت روزه داشتند که این موضوع باعث شده بود کرایه های حمل افزایش پیدا کند.

همچنین از طرفی با افزایش قیمت کرایه ها با کمبود کامیون ها در مرز مواجه شدیم.

وی افزود: در گذشته ورود و خروج 200 الی 300 کامیون در مرز صورت می گرفت و حتی تجربه ورود و خروج 500 الی 600 دستگاه را نیز داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت تردد کامیون های ورودی و خروجی در مرز دوغارون کمی بهتر شده است

وضعیت تردد کامیون های ورودی و خروجی در مرز دوغارون کمی بهتر شده است