مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 15:332022-11-21سياسي

توزیع 3 هزار بسته کمک مومنانه در ورامین


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین گفت: در شانزدهمین مرحله از کمک های مومنانه 3 هزار بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج در ورامین توزیع شد و طی شانزده مرحله از این رزمایش، - ورامین پیش از ظهر امروز در مراسم شانزدهمین توزیع کمک های مومنانه شهرستان ورامین، اظهار کرد: بسیج جزو نهادهایی است که بهترین تعابیر امامین انقلاب در رابطه با آن بکار برده شده است که شاید به غیر از بسیج این تعابیر برای نهاد دیگری بکار برده نشده باشد .

وی گفت: اگر بخواهیم به چند نمونه از این تعابیر بپردازیم می توانیم از تعبیر مدرسه عشق، لشکر مخلص خدا، بزرگترین مدافع انقلاب و اسلام، شجره طیبه و اینکه حضرت امام (ره) با آن عظمت و جایگاه ویژه ای که داشتند بزرگترین افتخار خود را این می دانستند که افتخارم این است که خود یک بسیجی ام و این باعث افتخار همه بسیجیان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین افزود: بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58  آمریکایی ها اقدام به تهدید زبانی و تهدید عملی کردند، حضرت امام کمتر از یک ماه بعد از این قائله دستور تشکیل بسیج را در 5 آذر دادند و اولین دستاورد بسیج خنثی سازی تهدید آمریکا بود.

سرهنگ امینی خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل بسیج، دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن بود که اولین ثمره آن خنثی سازی تهدید آمریکا بود، بعد از آن بسیج در عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3 هزار بسته کمک مومنانه در ورامین

توزیع 3 هزار بسته کمک مومنانه در ورامین