مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 15:402022-11-21اقتصادي

ارزان بودن گاز دلیل مصرف بی رویه/ انرژی، ثروت ملی خود مردم است


شریعتی اندراتی؛ عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو درباره علت اجرای تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی و اثرات مثبت اجرای این طرح گفت: - نماینده مجلس گفت: اگر مردم بدانند که هر متر مکعب گازی که به دست آن ها می رسد چقدر هزینه دارد و به همان مقدار هم هزینه آن را بپردازند تلاش می کنند که از هدررفت گاز های خانگی جلوگیری کند.

شریعتی اندراتی؛ عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو درباره علت اجرای تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی و اثرات مثبت اجرای این طرح گفت: اجرای تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی در مصرف گاز از سوی مردم و همچنین عادلانه کردن یارانه های پنهان به انرژی تاثیر گذار خواهد بود و اگر مردم بدانند که ارزش گاز مصرفی آن ها نسبت به قیمت تمام شده آن چقدر است، قطعاً در میزان مصرف موثر است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس توضیح داد: یقیناً یکی از دلایل اساسی هدر رفت گاز خانگی بحث ارزان بودن گاز است که به مردم داده می شود.

اگر مردم بدانند که هر متر مکعب گازی که به دست آن ها می رسد چقدر هزینه دارد و به همان مقدار هم هزینه آن را بپردازند یقیناً تلاش می کنند که از هدررفت گاز های خانگی جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزان بودن گاز دلیل مصرف بی رویه/ انرژی، ثروت ملی خود مردم است

ارزان بودن گاز دلیل مصرف بی رویه/ انرژی، ثروت ملی خود مردم است