مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 15:552022-11-21سياسي

نقش آفرینی بانوان تبیین گر در احیای فرهنگ اسلامی


راهیار منطقه ای شمال غرب کشور در بنیاد هدایت گفت: بانوان فعال و تبیین گر مسائل فرهنگی در «مهرواره بانور» بر حل مشکلات محلات و خانواده ها مصمم هستند.

- اردبیل- راهیار منطقه ای شمال غرب کشور در بنیاد هدایت گفت: بانوان فعال و تبیین گر مسائل فرهنگی در مهرواره بانور بر حل مشکلات محلات و خانواده ها مصمم هستند.

به گزارشمقام معظم رهبری اگر تمدن اسلامی محقق شود راههای اصلی ظهور حضرت حجت طی خواهد شد.

دبیر بنیاد هدایت شمالغرب کشور با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه، از حضرت زهرا (س) به عنوان اولین مجاهد عرصه تبیین یاد کرد و افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) با حضوری مقتدرانه در جامعه و با کمال وقار و متانت به ایراد خطبه فدکیه پرداخته از ولایت و امامت حضرت علی (ع) دفاع کرد.

حجت الاسلام حسن زاده تاکید کرد: اگر بخواهیم بانویی فاخر، مقدس و تراز اسلامی را به دنیا معرفی کنیم حضرت زهرا (س) برترین الگو برای معرفی بانوی نمونه اسلام است که با تبیین گری در دفاع از مقام امامت جان خود را فدای اسلام کرد.

بانوی تبیین گر نباید به مسائل جامعه بی تفاوت باشد وی بر ضرورت عدم بی تفاوتی نسبت به مسائل جامعه تاکید کرد و گفت: در عصر کنونی و در موقعیتی که دشمن در صدد وارونه جلوه دادن حقایق بوده و در این امر از عنصر تاثیرگذار زن استفاده می کند، بایستی بانوان کنشگر و فعال فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی بانوان تبیین گر در احیای فرهنگ اسلامی

نقش آفرینی بانوان تبیین گر در احیای فرهنگ اسلامی