مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 16:002022-11-21اقتصادي

استعلام هایی که نفس تولیدکنندگان را می گیرد


برخی مسئولان برای اخذ مجوز راه اندازی یک واحد تولیدی آنقدر کارآفرینان و تولیدکنندگان را درگیر بروکراسی های اداری می کنند که نفس کارآفرینان برای ادامه کار گرفته می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی یک تولیدکننده خلیل آبادی گفت: برخی مسئولان برای اخذ مجوز راه اندازی یک واحد تولیدی آنقدر کارآفرینان و تولیدکنندگان را درگیر بروکراسی های اداری می کنند که نفس کارآفرینان برای ادامه کار گرفته می شود.

حسین محمودی در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: عمده مشکلات ما مربوط به اخذ تسهیلات و مجوزها است، هرچند برخی مشکلات داخل شهرستان رفع شده اما آنچه اکنون با آنها دست و پنجه نرم می کنیم مربوط به مرکز استان است.

وی افزود: به رغم اینکه اغلب واحدهای تولیدی و صنایع تبدیلی در شهرستان با کشاورزی مرتبط هستند اما برای گرفتن مجوزهای لازم پروسه های طولانی را باید طی کنیم.

این تولیدکننده خاطرنشان کرد: اخذ برخی استعلام ها دو سال زمان می برد به طوری که وقتی استعلام آخر را می گیریم استعلام اول باطل شده و مجدد از همان ابتدا باید شروع کنیم.

وی گفت: به دلیل اینکه به راحتی نمی شود پروانه بهره برداری گرفت از اعتبارات بانکی هم نمی توانیم استفاده کنیم، چون بانک ها ملزم به پرداخت سرمایه ثابت نمی شوند، عمدتاً اعتبارات را 6 و 9 ماهه پرداخت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعلام هایی که نفس تولیدکنندگان را می گیرد

استعلام هایی که نفس تولیدکنندگان را می گیرد