مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 16:152022-11-21سياسي

دغدغه مؤلف کتاب «شناسنامه چهارده معصوم(ع)» ایجاز و اختصار است


مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان در معرفی کتاب «شناسنامه چهارده معصوم(ع)» گفت: دغدغه مؤلف بر مبنای ایجاز و اختصار است که اتفاقاً این دو مورد از نیازهای مهم در حوزه ترویج به حساب می آید.

- مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان: دغدغه مؤلف کتاب شناسنامه چهارده معصوم(ع) ایجاز و اختصار است ایسنا/خوزستان مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان در معرفی کتاب شناسنامه چهارده معصوم(ع) گفت: دغدغه مؤلف بر مبنای ایجاز و اختصار است که اتفاقاً این دو مورد از نیازهای مهم در حوزه ترویج به حساب می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام آیت عادلی نژاد در آیین رونمایی از کتاب شناسنامه چهارده معصوم(ع) ، امروز، 30 آبان، در کتابخانه عمومی تخصصی شهید مرتضی شفیعی (مرکز علوم و معارف اهل بیت) اهواز گفت: این جمع برای رونمایی از یکی دیگر از مجاهدت های علمی آیت الله سیدعلی شفیعی در حوزه اهل بیت(ع) شکل گرفته است.

پیش از معرفی کتاب لازم می دانم یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی را گرامی بدارم؛ استادی که هر که با او مأنوس بود متوجه می شد از مهم ترین ویژگی های این استاد علاقه مندی به کتاب و نشر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه مؤلف کتاب «شناسنامه چهارده معصوم(ع)» ایجاز و اختصار است

دغدغه مؤلف کتاب «شناسنامه چهارده معصوم(ع)» ایجاز و اختصار است