مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 16:252022-11-21ورزشي

روزهای پرفروغ پیمان یوسفی پس از چند سال حاشیه نشینی!


پیمان یوسفی که پس از آمدن علی فروغی به شبکه سه و در ادامه آن درگذشت بهرام شفیع، چند سالی است که ترجیح داده با اجرای برنامه روتین «ورزش و مردم» در شبکه اول، - پیمان یوسفی که پس از آمدن علی فروغی به شبکه سه و در ادامه آن درگذشت بهرام شفیع، چند سالی است که ترجیح داده با اجرای برنامه روتین ورزش و مردم در شبکه اول، روزهای بی حاشیه ای را پشت سر بگذارد و از آن زمان تا امروز کمتر تمایلی هم به مصاحبه با رسانه ها نشان داده، حالا در روزهای برگزاری جام جهانی به یک باره فعال شده و اجرا و تهیه کنندگی چند برنامه را بر عهده گرفته است و یک بازی تیم ملی را هم گزارش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، عملکرد پیمان یوسفی پس از ورود به برنامه ورزش و مردم ، یادآور سال های پایانی عمر بهرام شفیع در این برنامه است.

کم حاشیه و بی افت و خیز در ورزش با روندی روتین که مبادا به کسی بربخورد؛ البته با این تفاوت که حداقل بهرام شفیع به واسطه ی اخلاقی که داشت اغلب با رسانه ها تعامل و گفت وگو می کرد که پیمان یوسفی همین ویژگی را هم چند سالی است که به فراموشی سپرده است.

به هر طریق با آغاز جام جهانی و پخش ویژه برنامه ها، به تدریج مشخص شد، پیمان یوسفی قرار است مجری و تهیه کننده ویژه برنامه جام و مردم در شبکه یک سیما باشد، همچنین برنامه ورزشیا را نیز در شبکه نسیم تهیه کند و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای پرفروغ پیمان یوسفی پس از چند سال حاشیه نشینی!

روزهای پرفروغ پیمان یوسفی پس از چند سال حاشیه نشینی!