مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 16:402022-11-21سياسي

دستگاه قضا با اقتدار به جرایم اغتشاشگران رسیدگی کند


نیروی انتظامی و دستگاه قضا باید با قاطعیت با اغتشاشگران که امنیت جامعه را به خطر می اندازند، رسیدگی و برخورد جدی داشته باشند.

- مشهد ـ رییس شورای شهر مشهد گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضا باید با قاطعیت با اغتشاشگران که امنیت جامعه را به خطر می اندازند، رسیدگی و برخورد جدی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن موحدیان ظهر دوشنبه در پنجاه ونهمین جلسه علنی شورای شهر مشهد ضمن تشکر از حضور پر شکوه و غیرتمندانه مردم مشهد در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای مدافع امنیت و مرزبانی اظهار کرد: این فرصت خوبی بود تا صف افرادی که احساساتی آمده بودند و نمی دانستند سرکردگان آن ها چه جنایتکارانی هستند که دو جوان را با کارد و تیغ موکت بری مثله می کنند، جدا شود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: صبر و بردباری نیروهای انتظامی و بسیج در این مدت جای تقدیر دارد، این صبر و مقاومت باعث شد آن جمعی که با احساسات و هیجان با اغتشاشگران همراه شده بودند، راه خود را از این اخلال گران امنیت جدا کنند، لذا از این به بعد باید با قاطعیت با اغتشاش گران برخورد شود و دستگاه قضایی با اقتدار به جرایم آنها رسیدگی کند.

وی در ادامه گفت: دو شهید بسیجی که در آستانه هفته بسیج شهد شیرین شهادت را نوشیدند و در راه مقابله با ناامنی های اخیر، اغتشاشات و حرکات کور دشمن به خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا با اقتدار به جرایم اغتشاشگران رسیدگی کند

دستگاه قضا با اقتدار به جرایم اغتشاشگران رسیدگی کند