مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 16:402022-11-21اجتماعي

استفاده از دستگاه بخور در خانه ها


استفاده از بخور همزمان با خشکی هوا در فصل زمستان به علت استفاده از بخاری و شوفاژ و دیگر وسایل گرمایشی برای جلوگیری از عوارض و ناراحتی های پیش آمده از خشکی هوا از دوران قدیم متداول بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت چرمه شیز، با پیشرفت تکنولوژیِ ساخت لوازم خانگی دستگاه های بخور سرد و گرم با عملکرد بهتر و امکانات بیشتر جای خود را در خانه ها پیدا کرده و جایگزین بخور گرم سنتی شدند تا با افزودن رطوبت به هوا در کاهش ناراحتی­ ها و عوارض ناشی از خشکی هوای محیط کمک حال ساکنین و اعضای خانواده باشند که از جمله این ناراحتی ها می­ توان به سوزش چشم و خشکی پوست و جداربینی و ترکیدگی لب ها، گلو درد و دشواری تنفش و سرفه های آزاردهنده که مستقیماً پیش می­ آیند، اشاره کرد.

از عوامل تأثیرگذار غیرمستقیم ترک خوردن و پوسته پوسته شدن رنگ­ های داخل خانه و معلق شدن ذرات رنگ و مصالح دیگر ساختمان به علت ایجاد الکتریسیته ساکن در هوای خانه می­ باشد که علاوه برخشکی هوا باعث آلودگی و در نتیجه خطرات تنفسی برای ساکنین می­ شود.

رطوبت مناسب باعث سبکی هوا و تنفس راحت آن می­ شود و از آزردگی­ های دیگر خشکی هوا جلوگیری می­ کند.

از طرف دیگر همانطور که رطوبت به اندازه مناسب فوائد زیادی دارد، رطوبت بیش از اندازه می­ تواند نتیجه عکس داده و خود عوامل آلرژی زا ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از دستگاه بخور در خانه ها

استفاده از دستگاه بخور در خانه ها