مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 16:452022-11-21سياسي

300 برنامه عمومی و شاخص توسط بسیج عشایر فارس اجرا می شود


مسئول سازمان بسیج عشایر فارس از برگزاری بیش از 300 برنامه عمومی و شاخص توسط بسیجیان عشایر در هفته بسیج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  شیراز، سرهنگ سید محمد شکوهی، امروز در نشست خبری هفته بسیج، بسیج را یکی از برکات خداوند به نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: در کنار از یک سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فرمان تشکیل بسیج توسط امام راحل صادر شد.

وی با یادآوری اینکه بیش از 100 هزار بسیجی عشایر در استان فارس داریم، گفت: امام معتقد بودند که برای حفاظت از این انقلاب باید نیرویی از دل مردم و برای مردم شکل بگیرد که در همه عرصه ها و بحران ها پشتیبان انقلاب و کمک یار مردم باشد.

شکوهی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، بسیج با حضور خود در مناطق عملیاتی و جنگی امنیت را ایجاد کرد و در مقابل دشمن بعثی تا دندان مسلح ایستادگی کرد.

فرمانده سپاه عشایر فارس ادامه داد: بعد از دفاع مقدس، بسیج در عرصه های فرهنگی، سازندگی، علمی و همه عرصه ها وارد شده و خوش درخشیده است و شکوفه های این درخت در همه عرصه ها مشاهده می شود.

وی گفت: بسیج عشایر هم همگام با بسیجیان در سراسر کشور از ابتدا شکل گرفت و در دوران دفاع مقدس گردان ها و تیپ های عشایری، گردان های خط شکن بودند، چون عشایر، خصلت شجاعت، پایمردی و پای کار بودن را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 برنامه عمومی و شاخص توسط بسیج عشایر فارس اجرا می شود

300 برنامه عمومی و شاخص توسط بسیج عشایر فارس اجرا می شود