مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 17:252022-11-21اقتصادي

اختصاص 22 میلیارد تومان به حوزه برق تویسرکان


همدان_رییس اداره برق شهرستان تویسرکان گفت: در سال جاری 22 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار به طرح ها و پروژه های این شهرستان اختصاص یافته است.

- رضا کریم پور در گفتگو با خبرنگار مهر ، بیان کرد: 77 هزار و 600 مشترک در تویسرکان وجود دارد که از این تعداد 44 هزار مشترک خانگی و یک هزار و 400 مشترک کشاورزی هستند.

وی تشریح کرد: با توجه به تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی در مورد جهاد تبیین، باید گفت تبیین عملکرد هر دستگاه کمک بسزایی به دیدگاه های مردم خواهد کرد و نشان می دهد که کارهای خوبی در کشور در حال انجام است.

کریم پور بیان کرد: نا آگاهی از اقدامات دولت و دستگاه های اجرایی و خدماتی در بیشتر مواقع باعث می شود افراد فریب دشمنان را بخورند.

رییس اداره برق شهرستان تویسرکان تصریح کرد: در این شهرستان با بهره گیری از دو پست فوق توزیع، میزان برق مورد نیاز تأمین می شود و بار مورد نیاز و پیک بار شهرستان حدود 45 الی 50 مگابایت و 850 کیلومتر فشار متوسط است.

کریم پور اظهار کرد: 600 کیلومتر شبکه فشار ضعیف شهرستان که بیش از نیمی از آن به کابل خودنگهدار تبدیل شده در جهت حفظ ارتقا قابلیت اطمینان شبکه شهرستان و کاهش خاموشی ها و مقابله با سرقت تبدیل به کابل ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 22 میلیارد تومان به حوزه برق تویسرکان

اختصاص 22 میلیارد تومان به حوزه برق تویسرکان