مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 17:252022-11-21سياسي

اجرای رزمایش سراسری «جهادگران فاطمی2» در استان اردبیل


مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل از اجرای رزمایش سراسری «جهادگران فاطمی2» در استان اردبیل خبر داد.

- اردبیل - مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل از اجرای رزمایش سراسری جهادگران فاطمی2 در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی اصلانی زاویه بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از عرصه های رزمایش جهادگران فاطمی 2 در شمال استان با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: همزمان با هفته مبارک بسیج، رزمایش جهادگران فاطمی 2 با مشارکت گروه های جهادی، بسیج سازندگی و دستگاه های اجرایی در سراسر استان اردبیل در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: این رزمایش از 28 آبان ماه در مرکز استان و از امروز در شهرستان های استان آغاز شده است و گروه های جهادی در 12 عرصه، خدمات متعدد در مناطق محروم استان ارائه می کنند.

مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل تصریح کرد: ما در رزمایش جهادگران فاطمی2 به دنبال گفتمان سازی جهادی، خدمات رسانی به محرومان و نمایش ظرفیت ها و قابلیت های گروه های جهادی استان هستیم .

اصلانی افزود: در حوزه بهداشتی، درمانی و دامپزشکی ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم و ویزیت رایگان دام و طیور، در حوزه فرهنگی و اجتماعی برگزاری برنامه ها و کلاس های متعدد آموزشی، بصیرتی، تربیتی و میزهای خدمت، در حوزه عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رزمایش سراسری «جهادگران فاطمی2» در استان اردبیل

اجرای رزمایش سراسری «جهادگران فاطمی2» در استان اردبیل