مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 18:122022-11-21سياسي

هشت عضو شورای شهر مشهد از پاسخ شهردار قانع نشدند/ قرار گرفتن ارجاعی در مرز استیضاح


جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد از پاسخ های شهردار به 20 سوال از پیش مطرح شده توسط جمعی از اعضا قانع نشدند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، شهردار مشهد در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر مشهد به 20 سوال مطرح شده توسط جمعی از اعضا پاسخ داد.

پس از توضیحات سید عبدالله ارجاعی در خصوص سوالات مطرح شده، اقناع اعضای شورای شهر از این توضیحات به رای گذاشته شد که اعضای شورا با هشت رای مخالف، 2 رای ممتنع و 4 رای موافق، قانع نشدند.

حسن موحدیان رییس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این خصوص گفت: اعضای شورای اسلامی شهر مشهد از پاسخ های سید عبدالله ارجاعی شهردار مشهد قانع نشدند و طبق قانون، اعضای شورای می توانند با پنج امضا، برای درخواست استیضاح اقدام کنند.

گفتنی است؛ عدم اجرای قانون تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگران ، انتصابات غیر کارشناسی، عدم اهتمام ویژه به پروژه های حاشیه شهر، عدم اجرای مصوبات شورای شهر و انعقاد پروژه های سرمایه گذاری جدید از مهمترین سوالات اعضای شورای شهر مشهد از شهردار این شهر بود.

پایان پیام/ 70042     جمعی از اعضای شورای شهر مشهد از پاسخ های شهردار قانع نشدند رییس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از پاسخ های شهردار به 20 سوال از پیش مطرح شده توسط جمعی از اعضا، قانع نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت عضو شورای شهر مشهد از پاسخ شهردار قانع نشدند/ قرار گرفتن ارجاعی در مرز استیضاح

هشت عضو شورای شهر مشهد از پاسخ شهردار قانع نشدند/ قرار گرفتن ارجاعی در مرز استیضاح