مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 18:552022-11-21اقتصادي

کاهش 5 درصدی سرانه مصرف برق در بخش خانگی


مدیریت بخش خانگی یکی از نقاط عطف در تابستان امسال بود به گونه ای که سرانه مصرف این بخش نسبت به مدت مشابه پارسال پنج درصد کاهش یافت که دستاورد مهمی است.

- مدیرکل امور انرژی صنعت برق گفت: مدیریت بخش خانگی یکی از نقاط عطف در تابستان امسال بود به گونه ای که سرانه مصرف این بخش نسبت به مدت مشابه پارسال پنج درصد کاهش یافت که دستاورد مهمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالامیر یاقوتی، امروز در حاشیه دومین روز از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران در نشستی خبری با بیان اینکه طرح اعمال تعرفه ها که بهمن ماه پارسال اجرا شد و همچنین طرح تشویق مشترکان، دو عامل مهم کاهش مصرف بود، اظهار کرد: امسال مشترکان پرمصرف شناسایی شده و برای آنان پیامک ارسال شد که در کاهش مصرف بسیار موثر بود.

وی با بیان اینکه طرح تشویق مشترکان هم اثرخیلی خوبی داشت و سبب سوق مشترکان به سمت کم مصرفی شد، خاطرنشان کرد: اختصاص 500 تومان به ازای هرکیلووات ساعت کاهش مصرف، مشترکان زیادی را به مدیریت مصرف ترغیب کرد.

به گفته مدیرکل امور انرژی صنعت برق، مجموع این دو طرح سبب شد در 6 ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در ماه های گرم، سه درصد کاهش مصرف برق داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 5 درصدی سرانه مصرف برق در بخش خانگی

کاهش 5 درصدی سرانه مصرف برق در بخش خانگی