مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 19:252022-11-21سياسي

همه بانوان باید کنشگران اجتماعی باشند


مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان گفت: همه بانوان باید کنشگران اجتماعی باشند تا در جامعه تاثیرگذاری ویژه و مهمی ایفا کنند.

- مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان: همه ما بانوان باید کنشگران اجتماعی باشیم / لزوم استفاده از ظرفیت بزرگ بانوان مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان، با تاکید بر اینکه همه ما باید کنشگران اجتماعی باشیم تا در جامعه تاثیرگذاری ویژه و مهمی داشته باشیم گفت: برای توانمند سازی و تاثیرگذاری اقشار در جامعه باید برنامه ریزی داشته باشیم و از ظرفیت بزرگ بانوان استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، سیده فائزه موسوی در نشست بانوان فرهیخته فرهنگی دینی که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و جمعی از بانوان صاحب نظر در حوزه بانوان برگزار شد، با بیان اینکه در عرصه تبلیغی بانوان، با محرومیت ها و محدودیت های مختلفی مواجه هستیم که طی سال ها به این محرومیت دامن زده شده است افزود: بنابر این امروز برای ورود مؤثر بانوان در راستای تحقق اهداف انقلاب، باید برنامه های مؤثر و حساب شده ای داشت.

وی با تاکید بر اینکه چون ارزیابی ها نشان می دهد توان دشمن و قدرت برنامه ریزی و محاسبه گری او چند برابر شده است تصریح کرد: بنابراین باید هدف گیری دقیق داشت و نقشه راه ترسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه بانوان باید کنشگران اجتماعی باشند

همه بانوان باید کنشگران اجتماعی باشند