مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 19:252022-11-21سياسي

مدارس در احیا اقامه نماز جماعت نقش پررنگ تری ایفا کنند


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز با بیان اینکه رسالت، اصول و سیاست های کلی ستاد اقامه نماز ابلاغ شده است، گفت: مدارس نقش پررنگی در احیا اقامه نماز جماعت در مدارس ایفا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، کاوه حداد پور، معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری البرز، با بیان این مطلب در جلسه شورای اقامه نماز شهرستان اشتهارد که با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان و حجت الاسلام والمسلمین مرادی مدیر ستاد اقامه نماز استان، رییس اقامه نماز استانداری و معاونان فرماندار اشتهارد در ساختمان فرمانداری تشکیل شد، گفت: کار ستاد اقامه نماز نظارتی است و نه اجرایی و در همین راستا ما برای رسیدن به اهداف خود ارزیابی ادارات و سازمان های استان را در دستور کار قرار داده ایم که هرساله ادارات برتر معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرند.

وی با تشریح فعالیت های شورای اقامه نماز، اظهار کرد: برگزاری جلسات و نشست هایی با موضوع نماز با و موضوعات مرتبط با آن که در سطح استان از طرف ستاد اقامه نماز پیگیری و در حال انجام است.

  وی افزود: ما در تلاشیم تا با بهره مندی از وجود شورای اقامه نماز استان از ظرفیت های موجود برای پیشبرد اهداف ستاد اقامه نماز استان بهره لازم را ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس در احیا اقامه نماز جماعت نقش پررنگ تری ایفا کنند

مدارس در احیا اقامه نماز جماعت نقش پررنگ تری ایفا کنند