مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 20:452022-11-21سياسي

راه اندازی قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی در گلستان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان از راه اندازی قرارگاه حاج عبدالله والی و الکفیل در این استان همزمان با هفته بسیج خبر داد.

- راه اندازی قرارگاه جهادی "حاج عبدالله والی" در گلستان ایسنا/گلستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان از راه اندازی قرارگاه حاج عبدالله والی و الکفیل در این استان همزمان با هفته بسیج خبر داد.

عیسی بابایی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات خود به مددجویان را در عرصه های مختلف گسترش داده است، اظهار کرد: ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به مددجویان کمیته امداد یکی از این عرصه هاست که در حال گسترش و افزایش کیفیت است.

وی با بیان اینکه اولین حضور قرارگاه جهادی حاج عبداله والی و الکفیل همزمان با هفته بسیج و از دوشنبه 30 آبانماه لغایت 3 آذرماه در مصلی نماز جمعه گرگان صورت خواهد گرفت، افزود: این قرارگاه با هدف ارائه خدمات تخصصی پزشکی رایگان به مددجویان و سایر نیازمندان استان راه اندازی می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) تصدیح کرد: مرحوم حاج عبدالله والی از امدادگران کمیته امداد بود که با روحیه جهادی سال ها در مناطق محروم منطقه بشاگرد، منشأ خدمات و فعالیت های ارزنده و مؤثری در راستای رسیدگی به محرومان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی در گلستان

راه اندازی قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی در گلستان