مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 21:352022-11-21دانش

برگزاری همایش ملی روانشناسی و کیفیت زندگی در شیراز


همایش ملی روانشناسی و کیفیت زندگی، به همت موسسه آموزش عالی پیشتازان، با حضور اساتید دانشگاه و صاحبنظران در شیراز برگزار شد.

- دوشنبه 30 آبان همایش ملی روانشناسی و کیفیت زندگی با همکاری سازمان نظام روانشناسی فارس، سازمان بهزیستی، دانشگاه هنر، دانشگاه پیشتازان و شماری از دانشگاه های کشور و جهاددانشگاهی فارس، به شکل حضوری و مجازی، در شیراز برگزار شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد شیراز به عنوان یکی از سخنرانان اصلی این همایش گفت: اگر بخواهیم کیفیت زندگی را در جامعه ای افزایش دهیم، بهترین مسیر این است که شاخص هایی که موجب آسان شدن زندگی می شود، در جامعه ارتقا دهیم.

دکتر سیامک سامانی با اشاره به اینکه در جامعه ای که زندگی کردن معمولاً سخت باشد، اساساً کیفیت زندگی پایین خواهد آمد، ادامه داد: در جامعه ای که زندگی کردن سخت باشد، افسردگی زیاد می شود.

همچنین در جامعه ای که کیفیت زندگی یا زندگی کردن اساساً دشوار باشد تعارض طلاق و ناامیدی هم افزایش پیدا می کند و معمولا همچین اجتماعی هم مدیریت پذیر دیگر نخواهد بود.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد شیراز اضافه کرد: وقتی کیفیت زندگی پایین می آید، در واقع نیازهای فردی خانوادگی و اجتماعی تامین نمی شود و افراد در صدد تامین از مسیر متعدد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش ملی روانشناسی و کیفیت زندگی در شیراز

برگزاری همایش ملی روانشناسی و کیفیت زندگی در شیراز