مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 21:352022-11-21اقتصادي

«ایران» بزرگ ترین بانک خون بند ناف در منطقه


به گفته مدیرعامل بانک خون بندناف رویان ایران، این مجموعه در تکمیل ذخایر سلول های بنیادی و بانک خون بند ناف بسیار پیشگام بوده و بزرگ ترین ظرفیت ذخیره سلول های خون بند ناف را در منطقه ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، شامگاه امروز نشستی با حضور مرتضی ضرابی، مدیرعامل بانک خون بندناف رویان و جمعی از مسئولان جهاد دانشگاهی گیلان با حیدرعلی بالو، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست به منظور افزایش همکاری های تحقیقاتی و درمانی برگزار شد.

  حیدرعلی بالو، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با بیان اینکه مؤسسه رویان در کشور و جهان یک موسسه شناخته شده با خدمات ارزنده است، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان از توانمندی بالایی در داشتن اعضای هیئت علمی برخوردار بوده و آماده گسترش هماهنگی ها در این رابطه است.

وی با تأکید برافزایش اطلاع رسانی و شناساندن سلول های بنیادی بند ناف در درمان بیماری ها، افزود: مردم گیلان بسیار بافرهنگ هستند و می توان با کمی اطلاع رسانی و روشنگری، مردم را در این کار تحقیقاتی-درمانی بیشتر مشارکت داد.

مرتضی ضرابی، مدیرعامل بانک خون بندناف رویان نیز در این نشست با اشاره به اقدامات گسترده این مجموعه در ذخیره سازی و درمان بیمارها، اظهار کرد: اقداماتی که در مجموعه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایران» بزرگ ترین بانک خون بند ناف در منطقه

«ایران» بزرگ ترین بانک خون بند ناف در منطقه