مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 23:152022-11-21اقتصادي

روسیه: به کشورهایی که سقف قیمت نفت اعمال کنند، نفت نمی فروشیم


روسیه اعلام کرده است که به کشورهایی که سقف قیمتی برای نفت در نظر گرفته اند، نفت نخواهد فروخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، الکساندر نواک ، معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرده که مسکو به کشورهایی که سقف قیمت را در بازار نفت اجرا کنند، نفت نخواهد فروخت.

نواک در همین ارتباط به خبرنگاران گفت: روسیه قصد ندارد نفت یا فرآورده های نفتی را به کشورهایی که سقف قیمت را اعمال می کنند، عرضه کند.

این مقام روسی در ادامه افزود: روسیه وضعیت خود را به عنوان یک تأمین کننده قابل اعتماد انرژی در بازار جهانی و در روابط با شرکا حفظ می کند؛ اما در این راستا ما قصد نداریم نفت و فرآورده های نفتی را به کشورهایی که از اصل سقف قیمت استفاده می کنند، نفت عرضه کنیم.

این مقام مسئول در مسکو گفت: اعمال سقف قیمتی برای منابع انرژی و سیاسی کردن بخش انرژی تنها می تواند منجر به کسری و مشکل در تأمین انرژی شود.

نواک همچنین افزود: اعمال سقف قیمت در بازار نفت اقدامی مداخله آمیز و بی سابقه در اصول بازار نفت است که به ناچار منجر به کاهش سرمایه گذاری ها می شود.

ماه گذشته نشریه بلومبرگ به نقل از منابع آگاه اعلام کرد به علت اختلاف های سیاسی، مشکلات موجود درباره تأمین و عرضه انرژی، اتحادیه اروپا در شرایط کنونی تصمیم ندارد برای نفت روسیه سقف قیمت تعیین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: به کشورهایی که سقف قیمت نفت اعمال کنند، نفت نمی فروشیم

روسیه: به کشورهایی که سقف قیمت نفت اعمال کنند، نفت نمی فروشیم