مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 00:052022-11-21ورزشي

چرا ساخت کارتون فوتبالی گران تمام می شود؟


مدیر بخش فیلمنامه مرکز انیمیشن صبا اختصاص نیافتن بودجه مناسب را علت ساخته نشدن انیمیشن های تاثیرگذار و ماندگار در حوزه ورزش و خصوصا فوتبال می داند.

- او معتقد است: داشتن اسپانسر می تواند در این زمینه کمک کننده باشد.

بخش فرهنگی فدراسیون های ورزشی و وزارت ورزش نیز می توانند با اختصاص دادن بخشی از بودجه فرهنگی خود، در این جهت کمک کننده باشند.

محبوبه سمیعی زفرقندی ـ مدیر بخش فیلمنامه مرکز انیمیشن صبا ـ در گفت وگویی با ایسنا اظهار کرد: در ساخت انیمیشن های ورزشی به دلیل اینکه برای یک حرکت کوتاه، تعداد بسیار بالایی فریم لازم است و باید در زمان بسیار محدودی تعداد زیادی فریم استفاده کنیم، هزینه بسیار بالایی نیاز است.

او افزود: ساخت یک انیمیشن ورزشی به دلیل ضرباهنگ تند، هزینه بسیار بالایی دارد و مرکز صبا اگر تمام بودجه سالیانه خود را به این کار اختصاص دهد، شاید بتواند فقط 10 قسمت کار بسازد.

در این زمینه بخوانید: مرور کارتون های فوتبالی مشهور و یک پرسش در آستانه جام جهانی سمیعی در عین حال با بیان اینکه در تکنیک رشد قابل توجهی کرده ایم، گفت: اگر برای ساخت انیمیشن ورزشی بودجه تعلق بگیرد کارهای باکیفیتی تولید خواهد شد زیرا کارگردان ها و تهیه کننده های بسیار خوبی در این حوزه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ساخت کارتون فوتبالی گران تمام می شود؟

چرا ساخت کارتون فوتبالی گران تمام می شود؟