موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 00:252022-11-21سياسي

صفر تا صد حمایت از سکوها و پلت فرم های ایرانی


زمزمه های حمایت از پلت فرم های داخلی طی سال های گذشته مطرح بود اما این موضوع زمانی شدت گرفت که چند سال پیش یکی از پیام رسان های خارجی با محدودیت هایی روبه رو و همین موضوع لزوم حمایت از پیام رسان های داخلی را داغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از دلایلی که در گذشته برای محدود کردن این پیام رسان خارجی اعلام شد، رفع انحصار از این پیام رسان بود که موجب شد موضوع حمایت از پیام رسان های داخلی داغ شود.

به همین دلیل، مسئولان شد.

درباره جزییات این آیین نامه می توان گفت شامل 14 ماده و 30 نوع حمایت دولتی از کسب و کارها و پلت فرم های داخلی است.

طبق این گزارش، در مراسم رونمایی از این طرح گفته شد یکی از ماموریت هایی که رییس جمهور به وزرا دادند، در بخش اقتصاد دیجیتال است.

ما اعتقاد داریم بحث اقتصاد دیجیتال سهم بزرگی در اقتصاد کل کشور دارد.

35 تا 40 درصد از تولید ناخالص ملی در بعضی از کشورها را این بخش تشکیل می دهد؛ آمارها در کشور ما هم نشان می دهد که این بخش حدود 7 درصد تولید ناخالص ملی را تشکیل می دهد.

طبق گفته زارع پور، اقتصاد دیجیتال سه لایه دارد، لایه اول بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، لایه دوم بحث اقثصاد مبتنی بر پلتفرم و لایه سوم کاربرد ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش های دیگر مانند کشاورزی هوشمند، پزشکی هوشمند و غیره است؛ برای دست یابی به هدف ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد حمایت از سکوها و پلت فرم های ایرانی

صفر تا صد حمایت از سکوها و پلت فرم های ایرانی