مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 08:002022-11-22حوادث

دستگیری عاملان اصلی آتش سوزی مسجد آبدانان


دادستان ایلام با اشاره به دستگیری عاملان اصلی آتش سوزی مسجد شهرستان آبدانان گفت: پنج نفر از عوامل ناامنی آبدانان که شامل یک خانم و 4 آقا بودند، - دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالوهاب بخشنده اظهار داشت: این گروه با همراه داشتن 10 عدد بمب دست ساز کوکتل مولوتوف که در مخفیگاه آن ها تعداد زیادی مواد که برای ساخت این بمب ها تهیه شده بود کشف گردید و این تیم متلاشی شد.

وی اضافه کرد: تخریب اموال عمومی، تخریب درمانگاه بقیه الله، آتش کشیدن مسجد جامع این شهر و همچنین تخریب تنها مرکز سی تی اسکن این شهرستان از اقدامات اغتشاشگران بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام در خصوص مجازات اغتشاشگران بیان کرد: قطعاً شدیدترین مجازات برای این افراد اعمال خواهد شد و افراد دستگیر شده از افرادی که در خارج از کشور هستند و دارای کانال تلگرامی و کانال های دیگر می باشند و اغتشاشگران را به عملیات خرابکارانه تشویق کردند خود و خانواده های آن ها شناسایی شده اند.

بخشنده در پایان مطرح کرد: این افراد دلسوز نیستند و در جهت تخریب اموال عمومی اغتشاشگران را تحریک می کنند شناسایی شده اند و قطعاً به سزای اعمال ننگین خود می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان اصلی آتش سوزی مسجد آبدانان

دستگیری عاملان اصلی آتش سوزی مسجد آبدانان