مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 08:002022-11-22اجتماعي

خدمات اجتماعی در سازمان بهزیستی محدود به زمان و مکان نمی شود


مدیرکل بهزیستی لرستان با اشاره به خدمات بی بدیل سازمان بهزیستی، گفت: خدمات اجتماعی در سازمان بهزیستی محدود به زمان و مکان نمی شود - ایسنا/لرستان مدیرکل بهزیستی لرستان با اشاره به خدمات بی بدیل سازمان بهزیستی، گفت: خدمات اجتماعی در سازمان بهزیستی محدود به زمان و مکان نمی شود همایون عمودی زاده در جلسه توجیهی اجرای شاخص های ارزیابی نظام نامه نظارتی و رفع چالش های موجود در مراکز اورژانس اجتماعی که با حضور مدیر کل و معاون امور اجتماعی و کارشناسان این حوزه برگزار شد، بیان کرد: از ویژگی مهم اورژانس اجتماعی تخصصی بودن، بموقع بودن و در دسترس بودن است.

وی اظهار کرد: اورژانس اجتماعی می­ کوشد تا مداخلات روانی و اجتماعی را قبل از دخیل شدن مقامات انتظامی و قضایی از بین ببرد و به نوعی پیشگیری قبل از وقوع جرم انجام می­دهد.

مدیرکل بهزیستی لرستان با اشاره به خدمات بی بدیل سازمان بهزیستی، گفت: خدمات اجتماعی در سازمان بهزیستی محدود به زمان و مکان نمی شود.

این مسئول گفت: امروزه سازمان بهزیستی با بهره گیری از تکنولوژی و با هدف تسهیل در معرفی و ارایه خدمات به گروه های هدف و در دسترس قرار دادن امکانات و خدمات، در پی آن است تا در کوتاه ترین زمان خدمات خود را به مردم و گروه های هدف سازمان معرفی و ارایه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات اجتماعی در سازمان بهزیستی محدود به زمان و مکان نمی شود

خدمات اجتماعی در سازمان بهزیستی محدود به زمان و مکان نمی شود