مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 08:102022-11-22اقتصادي

نظر کسب و کارها در خصوص طرح حمایت از اقتصاد دیجیتال/ رسمی و معتبر می شویم


صاحب یک کسب و کار در فضای مجازی با اشاره به بسته حمایتی دولت از کسب و کارهای اینترنتی، می گوید: حضور کسب و کارها در پلتفرم های رسمی داخلی، آنها را از فضای غیررسمی خارجی می کند و به این کسب وکارها اعتبار و رسمیت می بخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، اخیرا آیین نامه حمایت دولت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال در کارگروه اقتصاد دیجیتال دولت، با فراخوان شناسایی سکوهایی که امکان میزبانی کسب و کارهای اینترنتی را دارند، وارد فاز نخست اجرایی شده است.

زهرا رحیمیان، صاحب یک کسب و کار در فضای مجازی، درباره بسته حمایتی دولت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال، می گوید: فعالان کسب و کارهای مجازی مدت زیادی را صرف جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی خارجی از جمله اینستاگرام کرده اند و در واقع این پارامتر، یک پایه کسب و کار به شمار می رود.

این فعال خرد اقتصاد دیجیتال ادامه داد: به تعبیر دیگر می توان گفت که کاربر و مخاطب فعال و مشتری دائمی و وفادار، مهم ترین سرمایه کسب و کارهای اینترنتی است.

وی گفت: این آیین نامه برای نخستین بار، حساب های کاربری را براساس میزان مخاطب و کاربر به عنوان دارایی قابل قبول دیده است که اقدام بسیار ارزشمندی برای این نوع از کسب و کارها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر کسب و کارها در خصوص طرح حمایت از اقتصاد دیجیتال/ رسمی و معتبر می شویم

نظر کسب و کارها در خصوص طرح حمایت از اقتصاد دیجیتال/ رسمی و معتبر می شویم