مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 08:252022-11-22سياسي

مطالعه انتقال آب سد تالوار به روستاهای بهار و کبودراهنگ در دستور کار قرار گرفت


نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با اشاره به اینکه در شهرستان های بهار و کبودراهنگ اکثر روستاها درگیر مشکل کم آبی هستند، گفت: طی جلسه ای که با وزرای نیرو و کشور داشتیم، - ایسنا/همدان نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با اشاره به اینکه در شهرستان های بهار و کبودراهنگ اکثر روستاها درگیر مشکل کم آبی هستند، گفت: طی جلسه ای که با وزرای نیرو و کشور داشتیم، مطالعه انتقال آب سد تالوار به روستاهای این منطقه را در دستور کار قرار دادیم و اقدامات اولیه توسط امور آب استان در حال انجام است.

فتح الله توسلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تنش شدید آبی در منطقه با دعوت از معاون وزیر نیرو در بازدید از پروژه های مهم دو شهرستان دستورات لازم برای تسریع امور صادر و ده ها دستور مهم از وی اخذ شد.

وی افزود: تکمیل مجتمع آبرسانی حسین آباد عاشوری، تصفیه خانه آبرومند، تعیین وضعیت روستاهای خارج از اعتبارات تنش آبی و محرومیت زدایی را از جمله رهاوردهای مهم سفر اخیر وزیر نیرو به این دو شهرستان می توان عنوان کرد.

توسلی همچنین از اخذ دستور اجرای پروژه های آبرسانی در 16 روستای کبودراهنگ از محل جهاد آبرسانی در سفر اخیر معاون وزیر نیرو به حوزه انتخابیه خود خبر داد و تصریح کرد: روستاهای طاهرلو، آقداش، کوهین، داس قلعه، دولی، احمدآباد، انجیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه انتقال آب سد تالوار به روستاهای بهار و کبودراهنگ در دستور کار قرار گرفت

مطالعه انتقال آب سد تالوار به روستاهای بهار و کبودراهنگ در دستور کار قرار گرفت