مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 08:352022-11-22فرهنگي

شب شعر بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی ایذه برگزار می شود


اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با همکاری انجمن شعر اهواز، در نظر دارد شب شعری با موضوع بزرگداشت شهدای حمله تروریستی ایذه در روز چهارشنبه، - ایسنا/خوزستان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با همکاری انجمن شعر اهواز، در نظر دارد شب شعری با موضوع بزرگداشت شهدای حمله تروریستی ایذه در روز چهارشنبه، 2 آذر 1401 در اهواز برگزار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون فرهنگی و رسانه مدیر کل ارشاد خوزستان، ضمن تسلیت به خانواده های داغدار شهدای ایذه و مردم خوزستان و ابراز همدردی با آنان هدف از برگزاری شب شعر یاد شده را همراهی جامعه هنری و ادبی استان با آن خانواده های عزیز به ویژه خانواده گرامی کودک 9 ساله، شهید کیان پیرفلک، عنوان کرد.

مجید منادی گفت: شب شعر بزرگداشت شهدای ایذه با همکاری شایسته انجمن شعر اهواز با حضور جمعی از شاعران، هنرمندان عرصه گرافیک و خوشنویسی، پیشکسوتان و مسؤولان استانی در اهواز محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

وی افزود: در این برنامه سازمان ها و نهادهای فرهنگی استان از جمله استانداری، حوزه هنری، کانون پرورش فکری و.

نیز اعلام همکاری و مشارکت کرده اند.

منادی بیان کرد: همچنین شب شعری با همین عنوان روز جمعه مورخ ششم آذر 1401 توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر و انجمن شعر آن شهرستان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب شعر بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی ایذه برگزار می شود

شب شعر بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی ایذه برگزار می شود