مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 08:552022-11-22سياسي

تبدیل راه فرعی خاش_ سراوان به طول 151کیلومتر به راه اصلی


مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: تبدیل راه فرعی خاش_ سراوان به طول 151کیلومتر به راه اصلی با اعتبار پایه 1200 میلیارد تومان امروز در کیمسیون ماده 23سازمان برنامه و بودجه کشور مصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزری فارس از زاهدان به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، عطاالله اکبری اظهار داشت: تلاش دوسال گذشته نتیجه داد وپس از تکمیل کامل پرونده واخذ مجوزهای زیست محیطی و پدافند غیر عامل ونیز نشست های تخصصی با همکاران سازمان برنامه وبودجه کشور و نیز پیگیری نمایندگان مردم سراوان وخاش در مجلس شورای اسلامی تبدیل راه فرعی خاش _سراوان به طول 151کیلومتر به راه اصلی و با اعتبار پایه 1200میلیارد تومان امروز در کیمسیون ماده 23سازمان برنامه وبودجه کشور مصوب شد.

وی ادامه داد: به این ترتیب این محور بعنوان محور اصلی از سال آینده در قانون بودجه کشور دارای ردیف خاص خواهد شد و عملیات ساخت محور با مشخصات راه اصلی آغاز می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان مصوبه امروز را یک دستاورد مهم در حوزه تکمیل و توسعه راههای استان دانست و افزود: خیلی از محورها در استانها مدتها در نوبت اخذ مجوز ماده 23سالها قرار دارند کما اینکه این محور سالها متمادی در دستور کار ارتقا به محور اصلی یا باند دوم بوده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل راه فرعی خاش_ سراوان به طول 151کیلومتر به راه اصلی

تبدیل راه فرعی خاش_ سراوان به طول 151کیلومتر به راه اصلی