مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 09:002022-11-22سياسي

برگزاری 492 برنامه طی هفته بسیج در شهرستان همدان


امسال 492 برنامه در سطح شهرستان همدان در حوزه ها، پایگاه ها، اقشار و گروه های جهادی با شعار «بسیج خدمتگزار مردم» برگزار می شود.

- همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: امسال 492 برنامه در سطح شهرستان همدان در حوزه ها، پایگاه ها، اقشار و گروه های جهادی با شعار بسیج خدمتگزار مردم برگزار می شود.

سرهنگ سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج، عنوان کرد: برنامه ها از تاریخ 20 آبان آغاز شده و جمعه گذشته میزبان رزمایش جهادگران فاطمی 2 کشوری بودیم که با حضور بسیجیان مدال آور کشوری و جهانی برگزار شد.

وی ادامه داد: 25 آبان یادواره شهدای شاهچراغ و شهدای امنیت را داشتیم که در حسینیه حضرت زینب (س) برگزار شد و 26 آبان یادواره شهدای جورقان، 27 آبان یادواره شهدای شاهچراغ و امنیت برگزار شد.

حسینی با اشاره به اینکه حضور گروه های جهادی در قالب اعزام کاروان پزشکی، از قبیل چشم پزشک، طب سنتی، عمومی و… در روستاها از دیگر برنامه ها است ، اظهار کرد: 28 آبان برنامه (جهادگران فاطمی 2،) به میزبانی همدان با حضور 300 گروه جهادی برگزار شد و تا پایان هفته جهادگران برای خدمت رسانی در عرصه های مختلف فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 492 برنامه طی هفته بسیج در شهرستان همدان

برگزاری 492 برنامه طی هفته بسیج در شهرستان همدان