مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 09:202022-11-22سياسي

150 ویژه برنامه در چناران برگزار می شود


فرمانده بسیج سازندگی سپاه شهرستان چناران گفت: بیش از 150 برنامه در هفته بسیج توسط پایگاه های مقاومت و در قالب پایگاه محور، حوزه محور و در سطح شهرستان چناران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ پاسدار محمود حامد در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با اشاره به شعار هفته بسیج در سال 1401 اظهار کرد: در هفته بسیج بیش از 150 برنامه توسط پایگاه های مقاومت و در قالب پایگاه محور، حوزه محور و در سطح شهرستان برگزار خواهد شد و به طور متوسط در هر روز، حداقل دو برنامه ویژه با حضور مسئولان و نمایندگان اقشار مختلف بسیج شهرستان خواهیم داشت.

اجرای مرحله دوم رزمایش جهادگران فاطمی با حضور بیش از 200 نفر از جهادگران بسیجی / ایجاد 17 مزرعه نمونه به همت بسیج سازندگی در چناران فرمانده بسیج سازندگی سپاه شهرستان چناران گفت: مرحله دوم رزمایش جهادگران فاطمی با صبح گاه مشترک حدود 200 نفر از نمایندگان جهادگران بسیجی، مسئولان، اعضای شورای تأمین و شورای اداری شهرستان برگزار شد و همزمان با این رزمایش، ضمن اعزام به روستای محروم قرق از توابع شهرستان چناران، جلوه دیگری از اخلاص و اراده این جهادگران بسیجی به منصه ظهور رسید.

وی افزود: در سومین جنگ جهانی که ماهیت رسانه ای دارد، جمهوری اسلامی محور عناد نظام سلطه است و سلاحی که در اختیار دشمنان ملت ایران قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 ویژه برنامه در چناران برگزار می شود

150 ویژه برنامه در چناران برگزار می شود