مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 09:252022-11-22سياسي

ثبت معنوی و ملی مبدا حرکت های جهادی از فردوس در حال پیگیری است


ثبت معنوی 13 شهریور در میراث فرهنگی کشور و ثبت ملی این روز در شورای فرهنگ عمومی به عنوان مبداء حرکت های جهادی از فردوس در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی روشن دوشنبه شب در مراسم تجلیل از جهادگران شهرستان فردوس بیان کرد: برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در 13 شهریور امسال در شهرستان فردوس که یادآور حضور جهادی رهبر انقلاب و تیم روحانیت در کمک رسانی به زلزله زدگان در سال 47 است، اقدام بسیار مهمی بود که جز با نگاه بسیجی و جهادی امکان برگزاری آن نبود.

وی ادامه داد: پخش هزار دقیقه برنامه زنده از شش شبکه کشوری صدا و سیما در خصوص ظرفیت های فردوس، خدمات رسانی به 700 نفر توسط گروه جهادی دندان پزشکی، تکمیل منازل محرومان و فعالیت های تیم های جهادی دامپزشکی تنها بخشی از دستاوردهای این اجلاسیه ملی بود.

روشن با بیان اینکه به برکت این همایش ملی در حوزه عمرانی کلینیک تخصصی کودکان امام علی (ع) و دو مرکز جامع سلامت تکمیل و افتتاح شد، گفت: همچنین با اختصاص 500 تن قیر رایگان، 10 میلیارد تومان روکش آسفالت انجام و به زودی 500 تن قیر رایگان دیگر وارد شهرستان خواهد شد.

فرماندار فردوس اخذ مجوز ماده 23 ساختمان دانشکده پیراپزشکی فردوس را از دیگر دستاوردهای اجلاسیه دانست و گفت: سرمایه گذاری 300 میلیارد تومانی در دو مجموعه معدنی و پایش تصویری فردوس با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت معنوی و ملی مبدا حرکت های جهادی از فردوس در حال پیگیری است

ثبت معنوی و ملی مبدا حرکت های جهادی از فردوس در حال پیگیری است