مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 09:352022-11-22اجتماعي

شکایت از نیروگاه شازند در پی استفاده از سوخت مازوت


سرپرست اداره کل محیط زیست استان مرکزی گفت: در پی مصرف مازوت در نیروگاه شازند اخطاریه لازم زیست محیطی مبنی بر عدم استفاده مازوت به نیروگاه داده شده و اعلام شکایت به دادستانی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یوسف یوسفی با اشاره به مصرف سوخت مازوت نیروگاه شازند در چند روز اخیر افزود: اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی در راستای وظایف قانونی خود با جدیت تمام پیگیر حذف مازوت سوزی از نیروگاه شازند بوده و در این خصوص اقدامات قانونی از مسیرهای مختلف به مبادی مسئول اعلام شده است.

یوسفی تصریح کرد: با توجه به تأکیدات استاندار مرکزی و مکاتباتی که از مهرماه سال جاری با سازمان حفاظت محیط زیست کشور صورت گرفته این اداره کل به صورت جدی پیگیر برگزاری جلسه ملی با حضور دستگاه های عضو دیسپاچینگ نفت و گاز به منظور حذف مازوت و تخصیص سهمیه گاز برای نیروگاه بوده و مقرر است در این جلسه ملی با حضور استاندار و نمایندگانی از سمن های زیست محیطی استان تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی تاکید کرد: کاهش و حذف مازوت از نیروگاه شازند مصوبه چندین سفر ریاست جمهوری از جمله سفر اخیر رییس جمهور دولت مردمی و همچنین مصوبه کارگروه کاهش آلودگی هوای اراک است.

و در پی مصرف مازوت در نیروگاه شازند اخطاریه لازم زیست محیطی مبنی بر عدم استفاده مازوت به نیروگاه داده شده و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت از نیروگاه شازند در پی استفاده از سوخت مازوت

شکایت از نیروگاه شازند در پی استفاده از سوخت مازوت