مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 09:362022-11-22حوادث

کودکان کار در چهارمحال و بختیاری ساماندهی می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری احمدرضا بهرامی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم گفت: معضل کودکان کار و خیابان محصول نابسامانی های اجتماعی بوده و مقدمه آسیب ها و جرائمی مانند سرقت، خرید و فروش مواد مخدر و اعتیاد به حساب می آید.

رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: به منظور مقابله با این پدیده نابهنجار برنامه ای تحت عنوان الگوی مواجهه صحیح با کودکان کار و خیابان در دادگستری استان اجرا می گردد و امید است با هماهنگی دستگاه های ذیربط و ستادهای مشابه استانی، زمینه ساز اقدامات مؤثر و نتیجه بخش جهت ساماندهی کودکان کار و خیابان باشیم.

وی سیاست دستگاه قضا را جلوگیری از ایجاد مزاحمت، تداخل و موازی کاری با سایر ارگان ها دانست و تصریح کرد: اقدامات شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در خصوص کودکان کار و خیابان کمک کننده و یاری بخش کمیته ها و ستادهای مشابه استانی است.

در ادامه سیدمحمد موسوی ضمن بیان دستاوردهای شورای پیشگیری از وقوع جرم استان به تصویب، ابلاغ و اجرای طرح هایی مانند ارتقای امنیت عمومی (پیشگیری از انواع خشونت)، صیانت از عفاف و حجاب و پیشگیری از تولید، توزیع و مصرف مشروبات الکلی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان کار در چهارمحال و بختیاری ساماندهی می شوند

کودکان کار در چهارمحال و بختیاری ساماندهی می شوند