مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 09:452022-11-22ورزشي

واکنش 21 مداح و منبری به بازی ایران و خیانت وطن فروشان/ نذرت قبول مادر ایران!


21 نفر از مداحان و منبری های کشور در فضای مجازی، بعد از باخت تیم ملی ایران در مقابل تیم انگلیس و خوشحالی وطن فروشان از این باخت و همچنین سخن مادر مهدی طارمی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، روز گذشته انگلیس انجام داد و متاسفانه با نتیجه 6 بر 2 مغلوب شد.

بعد از پایان این بازی برخی از وطن فروشان داخلی در کف خیابان ها یا در فضای مجازی به شادی پرداختند.

اتفاقات شب گذشته موجب شد 21 تن از مداحان و منبری های کشور نیز در فضای مجازی واکنش هایی نسبت به این اقدام وطن فروشان و همچنین حمایت از تیم ملی برای عملکرد بهتر در بازی های بعدی داشته باشند.

 این حلقه اتّحاد یعنی بُردیم مرتضی طاهری مداح اهل بیت (ع) و رییس هیأت مدیره خانه مداحان یک دوبیتی منتشر کرد و نوشت : ما دل به غبار کینه ها نسپردیم/ ما گل که نه، زخم طعنه ها را خوردیم/ با عشق وطن به پیش چشمان جهان/ این حلقه اتّحاد یعنی بُردیم ما حتی با این نتیجه تلخ هم هوادار ایرانیم حسین طاهری مداح اهل بیت (ع) در توییتر نوشت: وقتی این وطن فروش ها از باخت شما خوشحال هستند، ما حتی با این نتیجه تلخ هم هوادار ایرانیم.

خلاصه شیر مادر ت حلالت مهدی جان با غیرت خلاصه همه اتفاقات علیرضا بیرانوند و سیدمجید حسینی، دو بازیکن کشورمان که منجر به مصدومیت بیرانوند و خروج او از بازی شد، نوشت: خلاصه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش 21 مداح و منبری به بازی ایران و خیانت وطن فروشان/ نذرت قبول مادر ایران!

واکنش 21 مداح و منبری به بازی ایران و خیانت وطن فروشان/ نذرت قبول مادر ایران!