مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 10:152022-11-22اقتصادي

چهار پروژه زیرساختی معادن در بوشهر اجرا می شود


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اجرای 4 پروژه زیرساختی در بخش معدن استان شامل اکتشافات معدنی، نقشه های زمین شناسی، پروژه راه های دسترسی و برق رسانی به معادن در استان خبر داد.

- ایسنا/بوشهر مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اجرای 4 پروژه زیرساختی در بخش معدن استان شامل اکتشافات معدنی، نقشه های زمین شناسی، پروژه راه های دسترسی و برق رسانی به معادن در استان خبر داد.

مهدی صفوی روز سه شنبه اول آذر با توجه به اهمیت تکمیل زیر ساخت های معدنی اظهار کرد: در زیر گروه پهنه های اکتشافی، این پهنه ها با همکاری سازمان توسعه و نوسازی معادن اجرا شده که تاکنون یک پهنه با جنس معدنی بوکسیت موفق به دریافت پروانه اکتشاف شده است.

وی اضافه کرد: به منظور مطالعات اکتشافی در استان؛ با همکاری سازمان زمین شناسی و از محل بودجه استانی نسبت به تهیه نقشه زمین شناسی اقدام شد که این مطالعه در حال حاضر توسط پیمانکار انجام شده و گزارش آن در حال بررسی های اولیه می باشد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: در زیر گروه پروژه های راهسازی؛ این پروژه ها در دو گروه پروژه های اجرا شده توسط سازمــان توسعـه و نوســـازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و پروژه های اجراشده توسط اداره کل صمت استان قابل تفکیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار پروژه زیرساختی معادن در بوشهر اجرا می شود

چهار پروژه زیرساختی معادن در بوشهر اجرا می شود