مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 10:152022-11-22اقتصادي

هیچ متقاضی واجدشرایط در نهضت ملی مسکن بی خانه نمی ماند


بگونه ای برنامه ریزی کرده ایم تا تمام متقاضیان مسکن هرمزگانی که در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند و شرایط لازم را داشته باشند، - عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: از 104 هزار نفری که تاکنون در سامانه نهضت ملی مسکن در استان ثبت نام کرده اند، در پالایش اولیه 25هزار نفر و در نهایت 13هزار و500 نفر تایید نهایی شدند.

  کمالی با بیان اینکه تعهد دولت برای ساخت مسکن در این طرح برای هرمزگان 49 هزار و 950 واحد در چهارسال است، اظهار داشت: در حال حاضر ازاین تعداد، 25 هزار واحد در حال ساخت آپارتمان و یا واگذاری زمین جهت ساخت مسکن ویلایی به متراژ 200 تا 250 متر مربع در شهرهای زیر25هزار نفر است.

  وی افزود: تلاش می کنیم تا حد امکان زمین مورد نیاز را تامین و پروژه در شهرهای مختلف بصورت ویلایی باتوجه به تاکید وزیر و استاندار واگذار کنیم که در بندرعباس بدلیل کمبود زمین، درحال حاضر این امکان وجود ندارد.

  کمالی همچنین تأکید کرد: تا پایان سال جاری کل سهمیه استان وارد فاز اجرا یا واگذاری زمین می شود.

  مدیرکل راه  وشهرسازی هرمزگان خاطرنشان کرد: زمین در رودان، سیریک و حاجی آباد تحویل داده شده است ومابقی شهرها نیز بزودی زمین جهت ساخت مسکن ویلایی واگذار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ متقاضی واجدشرایط در نهضت ملی مسکن بی خانه نمی ماند

هیچ متقاضی واجدشرایط در نهضت ملی مسکن بی خانه نمی ماند