مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 10:322022-11-22اقتصادي

پروژه آبخوان روستای چهره آباد در مراحل پایانی خود قرار دارد


پروژه احداث آبخوان روستای چهره آباد با حوزه آبخیز به مساحت بیش از 11 هزار هکتار، پیشرفت فیزیکی مطلوبی داشته و در مراحل پایانی خود به سر می برد.

- ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: پروژه احداث آبخوان روستای چهره آباد با حوزه آبخیز به مساحت بیش از 11 هزار هکتار، پیشرفت فیزیکی مطلوبی داشته و در مراحل پایانی خود به سر می برد.

پرویز خالقی صبح امروز (یکم آذرماه) در بازدید از پروژه های آبخیزداری حوزه آبخوان داری روستای چهره آباد بخش زنجان رود، اظهار کرد: پروژه آبخوان روستای چهره آباد با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد ریال، در مراحل پایانی خود قرار دارد.

وی تصریح کرد: این پروژه که دارای حوزه آبخیز به مساحت بیش از 11 هزار هکتار است، پیشرفت فیزیکی مطلوبی داشته و هم اکنون نیز با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد ریال در مراحل پایانی خود به سر می برد.

این مسئول ادامه داد: پروژه آبخوان واقع در روستای چهره آباد، از آبهای سطحی 8 روستای نصیرآباد، قالیچه بلاغ، قاضی کندی، سنگبین، حمزه لی، حسین آباد، چهره آباد و اوزج تغذیه خواهد شد که براساس اعلام متولیان مربوطه، میانگین بارش های جوی در کل حوزه آبخیز، قریب به 300 میلیمتر در سال پیش بینی شده است.

فرماندار زنجان عنوان کرد: این پروژه با بند خاکی همگن دارای 345 متر طول تاج، 5 متر عرض تاج و متوسط ارتفاع از بستر رودخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آبخوان روستای چهره آباد در مراحل پایانی خود قرار دارد

پروژه آبخوان روستای چهره آباد در مراحل پایانی خود قرار دارد