مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 10:352022-11-22سياسي

شناسایی 100 محله در یزد برای اجرای طرح محله اسلامی


فرمانده سپاه الغدیر از شناسایی 100 محله در یزد به منظور اجرای طرح محله اسلامی خبر داد و گفت: برنامه های متعددی برای اجرا در این محله ها تدارک دیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین زارع کمالی، صبح سه شنبه در نشست شورای ادارای استان یزد که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب دارای سه مقطع است، اظهار داشت: یکی از نقطه ضعف های جبهه انقلاب برای ادامه مسیر همین موضوع است که این سه گام را با هم بررسی می کنیم اینکه کجا بودیم و کجا هستیم و کجا خواهیم رفت را باید به درستی تبیین کنیم.

وی ادامه داد: برای بررسی اینکه کجا بودیم باید شرایط فعلی را مد نظر داشت زیرا امروز دشمن به دنبال ممانعت از صدور سلاح های پیشرفته توسط جمهوری اسلامی است ولی در ابتدای انقلاب مانع وارد کردن سلاح های سبک به کشور می شدند که همین موضوع نشان می دهد چالش استکبار با کشور ایران امروز از موضع ضعف ما نیست بلکه از موضع اقتدار است زیرا دشمن به خوبی دریافته که اگر جلوی انقلاب گرفته نشود، حکومت مدنظر غرب رو به افول خواهد رفت.

فرمانده سپاه الغدیر با تاکید بر اینکه برای پیاده کردن بیانیه گام دوم تمامی دستگاه ها باید برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند داشته باشند، اظهار داشت: بسیج در همین زمینه سند راهبردی 10 ساله را تنظیم کرده که دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 100 محله در یزد برای اجرای طرح محله اسلامی

شناسایی 100 محله در یزد برای اجرای طرح محله اسلامی