مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 10:402022-11-22سياسي

آخرین وضعیت روستایی که سیمره آن را رانشی کرد


رانش روستای تلخاب از توابع بخش هندمینی شهرستان بدره با احداث سد سیمره آغاز و ترک خوردگی به ویژگی مشترک منازل اهالی تبدیل شد.

- ایسنا/ایلام رانش روستای تلخاب از توابع بخش هندمینی شهرستان بدره با احداث سد سیمره آغاز و ترک خوردگی به ویژگی مشترک منازل اهالی تبدیل شد.

موضوعی که استاندار ایلام در سفر خرداد ماه خود به شهرستان بدره بر لزوم تعیین تکلیف هرچه سریعتر آن با قید فوریت تاکید کرد و کارشناسان نیز اعلام کردند که حداقل باید تا زمان ساخت روستا در سایت جدید 47 خانوار را جابجا کرد و در منازل جدید سکنی داد.

مهدی حیاتی ، بخشدار هندمینی، در این باره در گفت وگو باایسنا، اظهار کرد: خانوارهایی که مایل باشند در مناطق شهری روستایی شهرستان اسکان داده شوند تا اسکان دائم می توانند با هماهنگی با مدیریت سد قرارداد اجاره را منعقد کنند و نماینده سد هزینه ها را پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه روزانه برای 7 تا 8 نفر قرارداد منعقد می شود، گفت: تلاش ما این است که محل اسکان دائمی این روستا مشخص و معادل ساختمان های موجود اهالی ساخت و ساز انجام شود، گفت : بعد از مشخص شدن زمین ساخت و ساز در سایت جدید روستا آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روستا دارای 220 خانوار است که طبق بررسی های اولیه 47 خانوار تحت تاثیر رانش قرار گرفته است و مساحت محل رانش روستا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت روستایی که سیمره آن را رانشی کرد

آخرین وضعیت روستایی که سیمره آن را رانشی کرد