مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 10:552022-11-22اجتماعي

1809 دانش آموز اتباع با نیازهای ویژه در خراسان رضوی وجود دارد


رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر در خراسان رضوی، هزار و 809 دانش آموز اتباع با نیازهای ویژه وجود دارد که از این تعداد520 نفر در مدارس استثنایی تحصیل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد روحانی صبح سه شنبه در مراسم توزیع بسته های نوشت افزار به دانش آموزان اتباع با نیازهای ویژه در دبستان اندیشه مشهد اظهار کرد: در حال حاضر در خراسان رضوی، هزار و 809 دانش آموز اتباع با نیازهای ویژه وجود دارند که از این تعداد ،520 نفر در مدارس استثنایی تحصیل می کنند و حدود هزار و 336 دانش آموز تلفیقی فراگیر در گروه های نابینا، ناشنوا، جسمی حرکتی از خدمات آموزش و پرورش استثنایی بهره مند هستند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی بیان کرد: در مرکز آموزشی اندیشه حدود 140 دانش آموز دختر با نیاز ویژه ذهنی، تحصیل می کنند.

وی افزود: در ناحیه یک مشهد بیشترین تراکم دانش آموزی اتباع وجود دارد و تمامی دانش آموزان از خدمات مشاوره ای، توانبخشی، آموزشی و پرورشی بهره مند هستند که این خدمات در استان خراسان رضوی بی نظیر است و باوجود بالاترین جمعیت دانش آموزی اتباع در استان نسبت به کل کشور، بهترین خدمات به این عزیزان ارائه می شود.

تمایزی بین دانش آموزان مهاجر و ایرانی نیست در ادامه زراعتی، مسئول اداره سیاسی و روابط بین الملل اداره اتباع و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1809 دانش آموز اتباع با نیازهای ویژه در خراسان رضوی وجود دارد

1809 دانش آموز اتباع با نیازهای ویژه در خراسان رضوی وجود دارد