مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 11:202022-11-22بين الملل

لاپید: افراطی های دولت آتی تمام قدرت را در اسراییل در دست خواهند گرفت


نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد که هم پیمانان افراطی بنیامین نتانیاهو نه تنها در دولت آتی شرکت می کنند بلکه عملا تمام قدرت را در دست خواهند گرفت.

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد که هم پیمانان افراطی بنیامین نتانیاهو نه تنها در دولت آتی شرکت می کنند بلکه عملا تمام قدرت را در دست خواهند گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، یاییر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توییت هایی نوشت: هنوز دولت جدید تشکیل نشده است اما تصمیماتی گرفته شده است که از جمله آن این است که دانش آموزان مدارس دینی بیشتر از سربازان ارتش اسراییل پول خواهند گرفت.

وی افزود: بتسلییل اسموتریچ، رهبر حزب صهیونیسم دینی می خواهد مسابقات فوتبال در روز شنبه را ممنوع کرده و قانون تفکیک جنسیتی در اماکن عمومی نیز صادر خواهد شد.

لاپید که بعد از تشکیل دولت توسط بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف رهبر اپوزیسیون خواهد شد، گفت: اسراییل یک دولت یهودی است نه یک دولت دینی.

از رأی دهندگان به حزب لیکود می خواهم بگویند آیا این چیزی بود که دنبالش بودید؟ آیا این دلیل رأی دادنتان به لیکود بود تا پول را از سربازان بگیرند و به دانش آموزان مدارس دینی بدهند؟ شما در این دولت اقلیت خواهید بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاپید: افراطی های دولت آتی تمام قدرت را در اسراییل در دست خواهند گرفت

لاپید: افراطی های دولت آتی تمام قدرت را در اسراییل در دست خواهند گرفت