مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 11:312022-11-22حوادث

افزایش 10 درصدی وقوع جرایم در پایتخت/ دستگیری 321 سارق و زورگیر


رییس پلیس پایتخت از افزایش 10 درصدی وقوع انواع جرایم و کاهش 30 درصدی کشفیات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه اجرای طرح کاشف پلیس آگاهی در جمع خبرنگاران به نتایج اجرای این طرح اشاره و اظهار داشت:در پنجمین مرحله از طرح کاشف  همکارانم در مجموعه پلیس آگاهی تهران بزرگ موفق شدند 321 سارق، زورگیر، کیف قاپ، سارق منزل و اماکن عمومی و خصوصی و سارقان محموله، جاعلان و کلاهبرداران و قاتلان  را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه بخشی از این افراد در قالب 68 باند اقدام به سرقت می کردند تصریح کرد: دستگیری دو باند شرکت هرمی که 30 نفره فعالیت می کردند و همچنین  دستگیری 6 باند سارق حرفه ای و سابقه دار منزل، 4 باند سارق خودرو به ویژه خودروی مزدا 3 و سارقان حرفه ای گوشی قاپ که در یک مورد بالغ بر یک میلیارد تومان گوشی ضبط شده از مرز نیمروز از کشور خارج می کردند از دیگر دستاوردهای این طرح است.

  سردار رحیمی تصریح کرد: با رسیدگی به 38 پرونده 67 متهم اخلال اقتصادی شناسایی شده و موفق شدیم بیش از یک میلیارد و 733 هزار میلیارد تومان از اموال بیت المال را برگردانیم.

وی گفت: 3 نفر در رابطه با فرار مالیاتی شناسایی و دستگیر شده اند که بالغ بر 14 هزار میلیارد تومان برگردانده شده و همچنین 17 محکوم فرار اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی وقوع جرایم در پایتخت/ دستگیری 321 سارق و زورگیر

افزایش 10 درصدی وقوع جرایم در پایتخت/ دستگیری 321 سارق و زورگیر