مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 11:412022-11-22اقتصادي

افزایش 10 درصدی تولید مرغ در مازندران


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: بعد از آزادسازی یارانه و قیمت نهاده ها، تولیدکنندگان مازندران 10 درصد بیشتر از سال گذشته اقدام به تولید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابلسر، حسن عنایتی کلیجی رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران امروز در گردهمایی معاونان بهبود تولیدات دامی سازمان های جهاد کشاورزی سراسر کشور که با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی در بابلسر برگزار شد، اظهار کرد: مازندران توانسته در اقتدار و امنیت غذایی کشور نقش خوبی ایفا کند چرا که سیاست گذاری صحیح وزارت جهادکشاورزی بدین گونه است که بیشتر کالاهای اساسی در مازندران تولید شود.

وی گفت: مازندران ظرفیت بالایی در بخش کشاورزی دارد و از تنوع پذیری بالایی در تولید محصولات کشاورزی برخوردار است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: صنایع نوین و مدرن دنیا در حوزه صنایع لبنی و طیور در مازندران در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه برندهای خوبی با ظرفیت بالا در حوزه دام و طیور در مازندران فعالیت دارند و سرمایه گذاران خوبی در این بخش فعالیت دارند، گفت: ظرفیت پذیری و تنوع پذیری را باید در این بخش گسترش دهیم.

عنایتی با اشاره به وجود مراکز اصلاح نژادی در مازندران افزود: مرغ لاین آرین انرژی هسته ای در صنعت طیور کشور است که دچار نوساناتی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی تولید مرغ در مازندران

افزایش 10 درصدی تولید مرغ در مازندران